Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Margriet
|
Geplaatst: 16-10-2010 18:04:35 Onderwerp: Sinterklaas |
|
|
|
Tijdens het etentje en de treinreis kwamen we op het idee om samen Sinterklaas te gaan vieren. Omdat we elkaar nog niet zo goed kennen, lijken lootjes niet zo handig. Daarom leek het ons een leuk idee om voor een bepaald bedrag een kado te kopen en dat we aan de hand van een spelletje bepalen wie welk kado krijgt.
* Plaats:(Als we ongeveer weten wie er mee willen doen, kunnen we bepalen waar we het gaan houden. Cafe/bij iemand thuis.)
* Datum/tijd: Zijn er voorkeuren qua dag en tijdstip?* De prijs van het kado: rond de 7,50 euro?
Wie lijkt het leuk om mee te doen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Esther
|
Geplaatst: 17-10-2010 15:32:33 Onderwerp: |
|
|
|
Mij  |
|
Terug naar boven |
|
|
Aline
|
Geplaatst: 20-10-2010 14:15:01 Onderwerp: |
|
|
|
Ja, leuk!
Mag eventueel bij mij thuis, zo'n 3km van Spui, 20min met de fiets. Als iedereen iets meeneemt om te drinken, kan het nog een gezellig avondje worden
Kan hier wel maar zo'n 10 mensen plaatsen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tijnerd
|
Geplaatst: 21-10-2010 21:00:20 Onderwerp: |
|
|
|
oui! moi aussi! _________________ Martijn hier,
een van de vijf jongens in onze kleine doch fijne groep. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lieke
|
Geplaatst: 22-10-2010 10:04:23 Onderwerp: |
|
|
|
Leuk! Misschien is het makkelijker om het even te mailen met een datumprikker erbij? Volgens mij leest niet iedereen dit;) |
|
Terug naar boven |
|
|
Margriet
|
Geplaatst: 22-10-2010 10:49:26 Onderwerp: |
|
|
|
Goed idee, wilde hier eerst even verder inventariseren, maar weinig mensen lezen dit inderdaad Zal dit weekend wel even mailen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|